Özel bölgemde ceviz büyüklüğünde şişlik oluşmuştu hergün sabunla temizliyordum kuzenim teramicyn krem önerdi bebeğe zararı olmucani söyledi kullandım 2 gün bugün yengem neden kullandın krem kana karışıp bebeği etkiler dedi doktorumu aradım çıkmış sinirden ağlamak üzereyim nasıl böyle bi cahillik yaptım diye gerçekten zararı varmı dır 😭😭😭😭