Canım bende 17 haftalığım geçen hafta olmuştu ağrılarım ilk gebeliğim olduğunu için rahim büyürken oluşabilir demişti doktorum bende sıkıntı yapmıştım kendime tabi başka sıkıntıların yoksa ve geçen hafta sonuna doğru hissetmeye başlamıştım bu hafta ağrım yok sadece ayni hareketlerde oluşuyor birazcık belki seninkine öyledir fazla sorun ediyoruz galiba kendimize😊😊