fadimesrgz Hazelkrnz siz ihmal etmeyin gidin gene herşey çocuklarımız için Allah sagsalim kucagımıza almayı nasip etsin
Kerem_alyadua Hazelkrnz bugun benide koydular nst ye kan uyusmazlıgı iğnesini yaptrdm o yuzden benmde arada bebek bir yere toplanıyr ama hiç sancı cıkmadı
Esramese Hazelkrnz öyle tabikide ama normal dogum imkanm var ve 1cm aciklikla sanci var goz gore gor3de sezeryan üzüyor beni
Hazelkrnz Esramese sende haklısın canım açıklığında varmış. Ben bu haftaları atlatıyımda o zaman bende doğumu düşünürüm herhalde 😊