Yenianne92 Bebisim normalde de asiri hareketli degil ama iki gundur iyice sakinlesti karnimda 32+4teyim normal mi acaba haftaya doktor kontrolum var
Gulgulmak Yenianne92 ben tam bılmıyorum ama 30. haftama gırıcem sey dıye okumustum happmomda; kesenın ıcınde yer kalmadıgı ıcın bebek hareketlerınde azalmalar olur endıse etmeyın yazıyordu. Ama bence bi parça tatlı bırşeyler yıyıp dınlenın o zaman hareketlenebılır.
sozer1 Yenianne92 telaş yapma canım bende 31+5 teyim benimde azalma oldu geçen hafta nst soktu hemen doktor ama bişey çıkmadı sonra hareketlendi şimdi yine durgunlaştı , bencede yorulmayla alakalı doktorum bana diyor karnını iyice doyu 1 litre su iç sola dönük yat bekle
Mervednr Yenianne92 bende 31. Haftadayım son bi kaç gündür hareketleri azaldı. Hareket ettiğinde de canını acıtıyor resmen. Bu haftalarda normal diyolar ama Cumartesi öğrenip görcez bakalım
irem01 Yenianne92 arada böyle oluyor endişe etme. benim de 2 3 gün hareketleri yavaşladı gücsüzlesti ama bugün normale döndü çok şükür. yorulduysan o da etkiliyor tatlı birşeyler yiyip uzan bakalım düzelecek mi
Bellythetik Ay dönemlerde benim bebeğimin de hareketlerinde azalma olmuştu bir günleri bir günlerini tutmuyor ama takibi de bırakmamak lazım tabi 🤗
irem01 Yenianne92 endişe etme öncelikle. hareketlerini takip et eger gunde 10 defa hareket ederse normalmiş. 10dan az olursa o zaman doktora gitmelisin. önce bi sol tarafa doğru yat hareketlerini takip et
Yenianne92 Mervednr benim de randevum haftaya sali. Baya zamanimiz oldugu icin ne yapacagimi bilemedim
Zeynepzeze Canım, haftalarımız aynı. Artık yerleri daraldığı için eskisi kadar hareket etmeyeceklermiş ve günün çoğunu uyuyarak geçiriyorlarmış. Tabi bir gün boyunca hiç hareket hissetmezsen acile git
Yenianne92 Zeynepzeze biraz hissediyorum.ama bundan sonra hareketlerini sayacagim bakalim ona gore randevumu one alacagim