Anne_55 Arkadaşım toxoplazma diye bi virüs var çiğ et,kedi köpek kumu dışkısı çiğ sebzeler iyi yıkanmayınca salam sucuk sosis sakatat bunlarda tehlike çok 7 haftalık hamileyim 1 haftadır bu testlerle uğraşıyorum devlette pozitif çıktı özel labaratuarda farklı farklı 2-3 test yaptırdım negatif çıktı aslında birşey olmaz deyip önemsenmiyo ama bir sürü sıkıntılı durum yaratıyo bebeğe zararı var,interntte bebeği aldırmaya kadar giden yazılarda okudum psikolojim bozulmuştu çok şükür temiz çıktı rahatladım ama sana tavsiyem nefsine hakim ol yememeye özen göster.İyi akşamlar