Ya ben de aşırı korkuyorum daha 2 hatta2,5 ay var doğuma. Bir gün normal bi gün sezeryan istiyorum sürekli fikrim değişiyo. Sezeryan seçip pişman olursam diye korkuyorum sonra normal doğuramam yapamam diye telaşlanıyorum. O ameliyathane ortamı bile beni korkutuyo. Siz nası karar verdiniz 😞