Zlmdemir bende bir gun bazen aksama kadar bekledigim oluyor , hareket etmeyince korkuyorum ama minicik bir hareket bile oh sukur dedirtiyor . Evet belirgin olarak simdilerde daha fazlalassada ya sabah bir hareket oluyor yada gece . Saniyorum anneyi boyle heycanla bekletmek keyifli oluyor 😉