Ben bu hastalığı hamile kalmadan önce yani evlenmeden önce geçirmiştim stres kaynaklı diyorlar kesin çıkış nedenini bulamamışlardı kremle geçti daha sonra 1 yıl sonra falan yine başladı babamı kaybetmiştim doktor hiç iki kere çıkartanı görmemiştim bunu dedi ama bu sefer tüm vücuduma sardı yüzümde çıkmaya bile başlıyodu ufak ufak en son gittiğimde kortizonlu iğne vermişlerdi. Cilt hastalıklarını stres çok tetikliyor geçmiş olsun..