Suracmlc bizim de tahmini doğum tarihi 24 ekim. Seninle aynı fikirdeyim, travel sistem almayı pek düşünmüyorum. Travel sistemleri tek başıma olsam ben hem bebek hem araba hem pusetini ayrı çıkar tak zaten taşıyamadığım gibi kışın çok da gerek olmaz diye düşünüyorum. Hatta fikir olsun diye bu hafta ilk kez bebek mağazasına gittik baktık, tabi ki karar veremedik çok çeşit var ama acele de etmeyeceğim, beğendiğim bir ürün kampanyaya girerse o zaman baston tipi ya da cabin tip hafif ve kullanımı pratik bir şey almayı düşünüyorum. Baktığımız mağazadaki satış danışmanı bile ne güzel bilinçli bir şekilde gelmişsiniz,çok doğru karar vermişsiniz, çünkü travel sistem alıp 6 7 ay geçince pratik bişi olsun diye tekrar baston almayan neredeyse yok dedi. Bu arada puseti de arkadaşımdan aldım - Bu arada mağzadakilerin bahsettiği cabin tipi olanların da bazılarına puset takılabiliyor ya da oturtulabiliyor bazı markalar uyumluymus ama aklımda kalmadı.