Eymnveannesi Gelmek bilmedi oğluşum kızlar artik sabırsızlanıyorum tık yok ya ne sancı ne su nede nişan ilerlemesi için ne yapabilirim bol yürüyüş yapıyorum evde yürüyorum dısarıda yürüyorum squat yapıyorum duş alıyorum gelmek bilmedi 😔
Dilarabaydar Eymnveannesi Doğum da ölüm de Allah’ın elinde canım 39+6hafta olduk kendi haline bıraktım artık 😀
DevranBoran Eymnveannesi Aynen canım 11 günümüz kaldı bizimde bebeklerin %5i zamanında doğuyor 😂 bizimkide geç mi gelecek acaba 40 haftayı zor bekliyorum bide geçerse 41 felan olursa dahada zor beklerim herhalde tık Yok sancı su nişan hiç bişey yok 😂 Rahat bi hamilelik geçirdim doğumumda böyle olur inşAllah
GulsahU Eymnveannesi 34 haftada erken doğum riskim vardı durdurdular ilaçlar fazla geldi galiba gelesi kaçtı 🤪
Eymnveannesi GulsahU bi yandan da diyorum yani zamanında gelsin kötü birşey olmasın da 😊 inşallah bugün yürüyüş yapcam baya bi sancim olsun sıkıldım ya sağlıkla gelsin ama gelsin artık kucaklamak istiyorum bebeğimi 😊🙏🙏
Eymnveannesi GulsahU gerçekten öyle hani diyorum 1 cm açıklık var belki onun için iyi olur onun için yürüyüş yapayım diyorum 😊
GulsahU Eymnveannesi benim açılmamda yokmuş geçen hafta öyle söylemişti🙈 parmak ucu kadar dedi cm bile değil 😁
Eymnveannesi DevranBoran benim de öyle tık yok ya hamileligim benimde çok güzel geçiyor ama artık makatta ağrılar başladı bide 4 kiloyu geçecek boyle giderse normal doğum istiyorum umarım dogumumuz kolay sağlıklı bi doğum olur 😊🙏
DevranBoran Eymnveannesi İnşAllah canım benim Rabbim bi solukta kurtarsın makatta ağrı felanda yok bende ☺️ Nolacak bilmiyorum 3315 gramdık 4 gün önce 3700 felan doğarız diye umuyorum ☺️ Bende normal istiyorum sezeryanda korkuyorum nasipse nasıl sağlıklıca gelecekse o şekilde olsun