Kızlarr 12 haftalık olduk doktordan çıktım şimdi sürpriz istiyordum doktora cinsiyet kaçıncı haftada belli olur dedim pat diye bebeğiniz erkege benziyor ama 16.haftada kesinleşir dedi yanıltma olur mu sizce erkek denilip kız çıkan oldu muuu esim yoktu ikimiz aynı anda öğrenelim istedim fakat bu durumla karşılaştım 🤔😂😂