Gecen hafta persembe sabahi saat 4 gibi sancilarim basladi bir hafta onceden yalanci sancilar vardi ama daha cok adet olacak gibiydi hafif ama uzun suren, beni endiselendiriyordu dogum sancisi nasil birsey bilmiyorum ilk dogumum cunki gece saat 4 gibi sancilarim degisti kisa kisa gelip geldiginde kivrandiran 1 dk kadar sonra bir anda gecip 8 dk sonra tekrar 7 6 5 derken 4 dakika ya dustu merak edenlere adet sancisiyla hic ilgisi yokmus belden girip yanlardan karniniza vurup cikiyor bende hep derdim nasil birsey🙂 sancilarim 4 dk da bir gelince ve koyu sari kahvemsi bir leke gelince hastaneyi saat 6 gibi aradik bebekte hareket yoksa hemen gelin dediler.Bizde biraz korktuk cantayi bile almadan ciktik cunku daha beklemiyorduk 38.haftaya yeni girmistim o gece annem Turkiyeden yardima geliyordu ucaktayken o benim dogum basladi kizim ananesine surpriz yapacakmis🙂 hastaneye gittigim de 2 cm aciklik vardi gittikce dalgalar daha sik gelip daha uzun surmeye basladi dayanilmazdi hastanede yuruyordum dalga geldigin de esimin ellerini sikiyordum sonra tekrar mumkun oldugunca dayanip epidurali gec almak istedim ama 4 cm e kadar dayandim tavsiyem epidural alacaksaniz cok geciktirmeyin cunku riskli hic kipirdamamaniz gerekiyor ama dalga gelince bu mumkun degil yastiga sarilip siktim oyle atlattim cok sukur sonrasi rahatti belimden asagisi uyustu artik cati muayenesinde de aci olmuyordu istedikleri kadar kurcalasinlar🙂 derken 6 cm 7 8 arada etkisi geciyordu epidurali tekrar veriyorlardi sonra bir anda basinc ve ikinma istegi geldi bebek geliyormus kafasi gorunmus🙂 buarada ben washington dc de yasiyorum burada dogum hanede degil ozel odamizda hersey oluyor her animda esimde yanimdaydi iyi ki... onun destegi olmasa korkumu yenemezdim ikinmalar basladi 15-20 dk ikindim azcik kesicez dediler ama hic birsey hissetmedim ve bebegim persembe aksami 19.36 da dunyaya geldi hemen gogsume yatirdilar o ani ifade edemem bagira bagira agladim esimle birlikte sonra esim kordonu kesti bebegim tenimi emmeye basladi🙂 Allah herkese o ani yasamayi nasip etsin kesinlikle tum sikintilara deger onun kokusunu hissetmek🙂 inanilmaz korkuyordum dogumdan ama o vakit gelince hic birsey dusunmuyorsunuz hersey kendiliginden oluyor tavsiyem bol bol yuruyun son gun bile yurumustum biraz uzun oldu ben cok korkar ve merak ederdim tum ayrintilariyla yazdim🙂 hepiniz kolaylikla saglikla kavusun bebislerinize...