zeyzey95 beta değerinin 7000-8000 lerde olması gerekiyor şuan 😔 bunda önceki gebeliğimde kese vardı bebekte vardı ama beta hcg artışı çok yavaştı doktor sağlıksız bir gebelik iki güne bir yüzde altmış artış göstermesi lazım genede bekleyelim dedi keseyi gördük bebekte vardı ama kalp atışı yoktu iki hafta sonraya randevu verdi. Ama bir hafta içinde kahve kahve lekem gelmeye başladı. Çevredekiler yerleşme kanaması olur şöyle böyle giderek çoğaldı hastaneye gittik kese alanı bozulmuş düşük başlamış dedi kürtajla aldılar maalesef . 7+5 te sonlandı gebeliğim .