TugbaYildiz evet memnunum daha öncede o hastanede çalıştığım için biliyorum onu o yüzden ona takip oluyorum seni rahatlatan bi doktor randevu almak oluyo bazen aldığIn halde bile bekleyebiliyorsun baya ama beni şuan haftada bir çağırdığı için alamadığım zamanlarda bakıyo son haftalarım çünkü