Elfgnsk Merhaba hanımlar, 31 haftalık hamileyim. Oğluma İbrahim Ayaz ismini düşünüyoruz, aslında farklı isimlerde bakıyoruz ama bu isimden vazgeçemiyoruz, benim içime sindi aslında ama sizce nasıl?
yazgecesi Ben yakıştıramadım açıkçası :) ayaz çok güzel çok modern ama ibrahim de çok klasik ve bebeğe yakışmadığını düşünüyorum, ikisi yan yana hele hiç mantıklı değil gibi... tabi sizin içinize sinmesi önemli :) Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin