Merhaba arkadaşlar 8+5 hamileyim,bugün doktora gittim,bebek sağlıklı kalp atışı var ama rahimde bir şey daha gördü;ilkönce bir bebek daha var mı acaba dedi alttan baktı mol gebelik te olabilir dedi. Ne olduğunu anlayamadı haftaya bakacak. Şuan diğer bebeğe zararı yok dedi ama moralim çok bozuldu. Böyle birşey yaşayan var mı??