Zeynepmum 17 baya ileri bi hadta bende 18 haftalıgım. 16dayken %99 erkke dedi ama yinede detaylıya gitmeden birşey almayacagım 🙄 Bende kız istiyordum çokk , ilki de kız benim. Hatta erkek oldugunu duyunca baya bir garip geldi önce.. Kız çocugu büyütmüş birine daha bir alışması zor geliyor. Ama şimdi iyi ki erkek diyorum. Tabi değişmezse 🤭🤭
İyi ki erkek diyorım çünkü artıları da çok. Kız istememin sebebi de kızımın kız kardeşi olsun istiyordum, hayırlısı böyleymiş.