SemaAsya kesinlikle katılıyorum. Bende Oya hanıma gitmiştim, 2 günde bir gitmeme rağmen bilgilerimi hiç hatırlamadı, bilgi vermiyordu her gittiğimde 8 hafta olması gerekirken 5+1,5+3 vb.diyordu. Şüphelendim başka doktora gittim sonuç 3 hafta karnımda bebeğim ölü durmuş😔 küçük olduğunda beni zehirlememiş ama ya zehirleseydi hesabını nasıl verecekti bilmiyorum!..