Resiruh043 Kizlar ben 38 haftalik hamileyim bebegimin başı 39+4 De sizlerde bole durumla karşılaşan varmı?
DevranBoran Resiruh043 Merhabalar canım 38+3 hamileyim geçenlerde doktor gülerek koca kafalı olacak bebeğin dedi ☺️ Çok takılmadım çünkü aksine bişey söylemedi ama hafta olarak ileride olması nedir bilemiyorum bir iki kontrolde doktoruna aklındakileri sor derim
Resiruh043 DevranBoran ben sordum önemli bisi varmı normalmi die malum devletnacil e gittim ben hareket leri azalmisdi iki gündür biraz koca kafalı ni bebek olucak dedi doğduğunda zaten bakilicak dedi kuzum da aklıma takıldı ne bilim