Bugün 36+1deyiz ve doktor randevumuz vardı, en son gittiğimde bebek ters duruyor sezeryan görünüyor demişti bugün ise dönmüş baş aşağı dedi :)) normal doğuma dönüş çok şükür. Meğer dünkü karın sertliğim kasılmalarım hep döndüğü içinmiş 36.haftada döneceğini hiç sanmazdım sezeryana da hazırlamıştım kendimi şimdi yeniden normal doğuma alıştırılmam gerek galiba 😁