Merhaba arkadaşlar bugün benim hesabıma gore 8+1haftalik gebeyim bugün kalp atisi için randevumuz vardi fakat kalp atisi duyulmadı doktorum alttan muayene etti hafif duyuldu haftaya tekrar randevum var ama çok tedirgin oldum böyle bi durum yaşayan oldumu acaba kucuk ondanmi alttan duyuldu hafif haftaya kadar normal duyulurmu acaba :(