Merhaba Sivas numune hastanesinde doktor önerisi olan var mı? Birde Doğum yapmış olan arkadaşlar varsa deneyimlerini paylaşabilir mi? Baya iyi şeyler duydum da şuan yenilenmiş temizmiş. Odalar kişiye özelmiş bunlar doğru mu? Bilen arkadaşlar yorum yazarsa çok sevinirim