Bence bekleme hemen git cunku ona gore folik asit , vitaminler kan ilaci falan yazicak doktor ilk aylar kullanman cok onemli bebek icin . Korkmanın anlamı yok oyle bisey Allah gostermesin varsa eninde sonunda ogreniceksin zaten ama bebegini riske atma ilk ay cok onemli git hemen bence