Esuyum38 Liva5621 instagram kullanmıyorum da internete hızlıresim yükle sayfasına girip yükleniyo eğer yapabilirseniz ordan galerinizden fotoğraf seçip aşağıdaki urlyi buraya kopyala yapıştır yapıyorsunuz
Tskrncngz Liva5621 şafak 81 ama ben hala hiç bir hazırlık yapmadım bebek odasını aldık ama kurulumu henüz yapmadık kıyafetler alındı bi kaç eksiği var onları da aldıktan sonra artık başlamam gerekiyor
KatipAnne Son 77 🎉 29+0 olduk. Hala eksikler var. Özellikle kendi çantamı hazırlamadım ama hazırlanır daha. Bebeğin odası bebek arabası puseti ıvır zıvır şeyleri hazır sayılır. Eksiklerde var. Zamanla tamamlanacak inşallah.
irmtrn Liva5621 şafak 71💓 alışverişimiz tamam ama daha odamız hazır değil, 32.haftamda izne ayrılınca bitiricem hazırlıkları inşallah
Esuyum38 Liva5621 sen model olarak ne olduğunu söyle canım mesela ben kral tacı yapıyorum suan sen bebek mi ayak mı ayetli mi nasıl istediğini söyle ben buraya yükleyim foto
Liva5621 Esuyum38 bn farkli ve değişik birsey olsun istiyim hm hediyelik vercem hrm mevlut icun vercem
Esuyum38 Liva5621 [url=https://hizliresim.com/QPv6Ag][img]https://i.hizliresim.com/QPv6Ag.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/Xb9avD][img]https://i.hizliresim.com/Xb9avD.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/bvkn5j][img]https://i.hizliresim.com/bvkn5j.jpg[/img][/url]
Esuyum38 Liva5621 [url=https://hizliresim.com/Xb9avD][img]https://i.hizliresim.com/Xb9avD.jpg[/img][/url]
Meleksima 28 haftadayım bende hiçbirsey almadık niyet var ama para ve zaman olmuyor bakalım bayramdan sonra inş düşünüyorum bende zaten cok sey almaya niyetim yok ama insan görünce istıyor