bsrsl_2016 Liva5621 odasi gelicek ay sonuna kadar nasipse.. sonra halısı perdesine bakicam.. hastane çıkış larini aldik 5 6 takım da aldk. kuvetini aldik. atletleri coraplari cantasi krem sampuan falan kaldı onlarıda yavas yavas halledixcez
Liva5621 bsrsl_2016 maşallah bitmis sayılır güle güle sağlıklı gunlerde giymeyi nasip eder ins rabbim
cansin92 Liva5621 ben e bebekten 200 TL’ye aldım inanılmaz memnunum mdf bir beşik araştırdım bebek 5 yaşına kadar bile yatabilirmiş bi bakın isterseniz
cansin92 Liva5621 https://hizliresim.com/gP254Z E bebekten baby&plus crib sallanır beşik yazıpta bulabilirsiniz 😍
Bellabells Liva5621 zaten toplu alınacak gibi değil canım.ince ince düşünüyorsun hangisi daha iyi daha kullanışlı diye. Zaten her üründen onlarca marka var.zamana yaymak en güzeli.bir de büyük eşyaları iyice düşünerek almak lazım.içimize sinmesi lazım. Araba beşik vs. Beşik için bir fikrin var mı ? Var mı beğendiğin model ?
Liva5621 Bellabells şuan aldıklarım hastane çıkışı zıbın 2 takim elbise beşik içinde daga hic bir model düşünmedim araştırmadayim
Esuyum38 Liva5621 son 85 hazırlıklar bitti sayılır bi doğumdaki hediyelikler kapı süslemeleri falan kaldı 😄
DeryaKuzusu Ben emzirme sütyeni ya da atleti gerekli mi hala ona karar veremedim 🤔 bir de bunların bedenine nasıl karar vericem daha şimdiden. Picama da almadım o yüzden hala? Daha 90 küsur günümüz var gerçi ama.. Sizler aldınız mı?
Liva5621 DeryaKuzusu emzirne sutyeni gerekli cnm onla daga kolay oluyir Bnde onları son güne bıraktım şimdiden almak istemiyom sonradan olmaz diye
Pinar4063 Liva5621 kızımız olacak👼🏻🙏🏻 Çok şükür Herseyi tamam sadece beşik almadık sağ salim kucağımıza alırız inşallah bekliyoruz heyecanla🤗
Liva5621 Denizinannesi1 çoğunu atlattık azı kaldi ama zaman geçmiyor artik sabırsizlaniyom kucagima almak icin