Liva5621 101 günüm kaldı benim de ama sezeryan olacağı için normal doğum tarihinden daha erken olacak. Erken Doğum riskim de var ☺️Kızım olacak🌸💕 Hazırlıklarımın çoğu bitti odası, anne yanı, kıyafwtleri, küveti ve benim ihtiyaçlarım bitti sadece bebek arabası ve ufak tefek bazı şeyler kaldı.