nartanemm ben daha 22 haftalığım 1 aydır sol bacağımın vücudumla birleştiği verden başlayıp 4 parmak yukarısına kadar uyuşuk derimi hissetmiyorum. Sıkıyorum iğne batırıyorum yok hissetmiyorum. Bu gece derimin acısına uyandım uyuşukluktan sabahına da ayrıntılı ultrasonum vardı orda sordum bizlik bi durum değil bebekle ilgisi yok nörolojiye görünün dedi kendi doktoruma sordum o da aynısını söyledi magnezyumu 2 ye çıkaralım geçmezse nörolojiden destek alırız dedi 🤷🏻♀️