Benim birkaç gün önce kanamam oldu 2 gün hastanede kaldım içeride kanama alanı var dediler sonra kendiliğinden geçti 8 ay önce 17 haftalık düştü benim bebeğim ne olduğunu anlamamislardi inşallah bunda bişey olmaz rabbim hepimizin ve benim de bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah çok sağolun bilgi edindim