Htczmra Emibra Ay bende sadece bu durumda olan benim saniyodm 6 aya girdim hala istahim yok karnimda çıkmadı zorla iki öğün yiyrm çok zorlarsam cikaryrm çok morelimi bozuluyo nasıl asicaz bunu çok zormuş gerçekten ne balikyagi ne vitamin istahmi açmadı benim
Emibra Htczmra aynen benmde acmio bisey istahimi sadece corba icebiliyorum mercimek falan. Kaynanama gttimdede hep yağli 🤢 beni düsünen yok bu halimle bide gec gdioz oraya ,bide ben yapiyorum yemekleri cildiriyorum🙄😶
Esesen Julej kilon ne peki kuşum. Ben de genelde meyveciyim 5,5 aylık benim de daha çok yok da iştah inşallah da olmaz😂
Julej Esesen ben şu an 69 kiloyum toplamda 9 kilo aldım canım 🙂 ilk aylar çok aldım dedim böyle giderse bayağı kilo alıcam galiba ancak son aylara dogru kilom aynı kaldı tabi bu durum beni mutlu ediyor ne olursa olsun mevsim meyvesi ve kuru yemiş çok çok önemli onları midem almasa da bi şekilde yemeye çalışıyorum 👀
Sevimnaz Emibra benim de iştahım yok hamilelikten önce nasilsa simdi de öyle açılır mı ki acaba 29 haftada 3 kilo aldım ama allahtan bir sorun yok
Kumsalinannesii Emibra bebeğin sağlıklıysa problem yapma canim hamileyken baya kg verenler var ki 3 kg normal bence dert etme
Kumsalinannesii Emibra banada ne güzel hala aynısın diyolar bi karnım çıktı ne güzel işte ins kg almam 🤣🤣
Skbn01 Emibra canim bende senin gibiyim 5 aylık olduk göbeğim o kadar küçük ki kimse anlamıyor bile hamile olduğumu 🤗 bulantılarda tamamen bitmiyor maalesef ben 4 ay çektim 5.aydayız hala ara ara sabahları kendimi tuvalete zor atıyorum..
Skbn01 Skbn01 birde benim doktorum yeni hamileyken evinde bir şey yeme annene git kayinvalidebe git başka evlerde ye yemeğini hem evde iştahın olmaz hemde kendi yaptığından tiksinir yiyemezsin demişti,4 ay orda burda doyurdum karnımı,sabretmek gerekiyor
Emibra Skbn01 Dogru diyorda herzaman aileme gdemiyorum eşim istemiyor kaynvalideyede gtsem köyde o islerden bide yemek yapmio yada benden beklio malesef 🙄🙄