Merhaba ben temmuz 3 de evlendim tam yumurtlama gunummuş 2 hafta sonra adetim gecıktı test yaptım silik cıktı sonra kan testi verdim hcg 600 cıktı cok sasırdım daha yeni evliyız dedim doktorda son adet tarıhımı sordu solerim evlendgmz tarıhıde soyledm dedi tam yumurtlama gununde ilk gece hamile kalmışsın dedi sizce degerim nasıl bide doktorum son adet tarıhınden gebelik hesapladı suan 5+3 gunluk hamileyım persembe gunu keseyı gorcez dedi sabırsızlıkla beklıyorum. son adet tarıhndenmi hesaplanır? Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah bu duyguyu