Rabiaaydin ben de evliliğimin 1. Ayından önce öğrendim hamile olduğumu. Adetim iki gün gecikince doktora sordum yoktur öyle bir şey dedi gönderdi beni 10 güne kadar adet gecikmelerini normal karşılıyoruz dedi. 1 hafta geçmeden kan baktırdım ve o şekilde ögrendim hamile olduğumu. Ara ara kask ağırısı ve gogus agrim cok oluyordu benim de adet olmAdim diye oluyor sanıyordum ben de 😂 ihmal etmeden bir an önce yaptır testlerini canim. Ben bilmeden cok ilaç kullandım ağır kaldırdım ama cok şükür bir sorun olmadı. Erken öğrenmen de fayda var o yüzden.