Esra2525 hayatı bazen kendimize zindan ettiğimiz zamanlar oluyor maalesef mutlu ol canım eğer iki üç kişiyseniz bir evin içinde yalnızlık olmaz mutlaka mutlu bir yeri vardır zaman o kadar hızlı geçiyor ki mutlu ol sadece insanları olduğu gibi kabul etmek en mantıklısı yoksa işin içinden hiiç çıkamazsın