Elercvk ben gidiyorum bebiş için tedavi görüyorum çok iyi bir doktor arkadaş tavsiyesiyle başladımm o sezeryan doğum yaptı memnun kaldı onun kardeside normal oldu oda memnun adamın kendinden emin konusması bile işinde ne kadar başarılı olduğunun bir göstergesi bişey sorucağımm zaman bile resmen aklımı okuyomus gibi o anda cevap veriyo ve her istediğimde her durumda ulasabiliyorum çok iyi bir doktor muayene ücreti sigortalı 100 tl sigortasız 220