19.07.2019da gelen miniğim♥️ Bende hiç doğuramıcam sanıyodm kızlar ama 18 temmuzda 38+5de catı muayenesi icin gittim doktora muayene sırasında daha vakit var gelmez daha demeye kalmadan suyum geldi😶1 cm açılmam varmış. ben şok doktor şok sekreter şok 😂 Herkes bi panikledi bende hic beklemiyodm doğma daha var diye rahattmm. Yatış verdi doktorm bu seklde salamam dedi aksam 5ten sonra ytttn beklleylm kendimsancın gelsn gelmzee sabah7de suniyle baslatırız dedi tamam dedm. Hafif adet agrıları gibi basladı ebe kontrle gelp durdu 2 kere fln baktılar acılmam hala 1 cm. Sonra 7de suni baslattlar 9bucga kadar zor dayandım o nasıl bir ağrı 😑 doktor geldi baktı acılmam 2 cm olmus dedi epidural istermsn cok acı cekiyodm cnkü. Dedm hemen yapın dayanamıyorum yaptı doktorm daha 2 cmde böyleysen 10 cme kdr mahvolursun dedi yptı ohhh dedm bu nasıl bi mucize😁 onunda etkisi 1 bucuk saat süresi bitmeye baslaynca bende yine agrılar tavan kac doz aldm epidural bilmem😶 aksam 5e kdr bekledk yok o kdr suni sancaya ragmen aclma hala 2 cm ebe sezaryne döneblr habern olsn dedi o kdr acı cektkten sonra sezaryn olsam cok üzülecektm. Allahtan doktorum bekletti sağolsn son ana kadar kızımda suyun gelmesini ragmen cok iyidi durumu. Sonra bana igne yaptılar 2 doz rahim genişltmek icin en son bu kaldı buda olmazsa sezaryen olcaktm. Cok sükğr 1 saat sonra geldi doktorum baktı açılmam olmus 4 cm sonra yine baktı baktıkca ıkın dedi ıkındm ve o anda 7 8 cm oldu suan doğuruyorsun farkındamsn dedi doğuma aldılar benii. nasl bi anda oldu bende bilmiyorum 😊 doğmda ıkınmayı beceremedim pek itemedm kızımı sağolsun ebe yardmcı oldu karnma bastırdı olabildiğince ıkındımmm o an zorlandım sadrce sonrasında pıt diye cktı 😁 doğumum kolaydı ama sancı ve acılma süresi 12 saat gibi biseydğ o beni cok yıprattı. Anlatılmaz yasanır bi duygu hala inanamıyorum 4 günlük oldu bile rabbm herkese nasip etsin 🙏🏼🙏🏼🧿🧿