sevval55 Doktorum erkek dedi zaten pipiyide gördük🤣 hep kız istiyordum ama erkek olacagını biliyordum☺️☺️🙏🏻
Ekincis sevval55 bende 13te öğrenmiştim hatta 14 15 gibide içimde pır pır bi hareketlilik hissederdim haftalarca o hareketin dışa vurmasını bekledim elim karnımda. Allah sağlık sıhhat mutluluk versin ❣️
Akademisyenanne sevval55 bana da 12. Hafta erkek dediler sonra kiz cikti. Hatta doktor pipiyi gordum demisti😊 siz yine acele etmeyin bence. Ben 17. Haftadayim hala kiz olacagina inanamiyorum🙈
aslimutlu1 sevval55 oy masallah bizde 14+1 de erkek olacagını öğrendik, hatta doktoruma , sonradan cinsiyeti degişir mi dedim dogdugunda keserseniz degişir demişti 😁
Akademisyenanne sevval55 valla biz de oglan bekliyoduk😅 kiz fikri zor oldu. Saglikla gelsin. Kiz erkek fark etmez. Sadece psikolejik olarak bir alisma sureci oluyor😅 simdi ne zaman kontrole gitsem doktora emin misiniz diyorum. Detayli usg’de gorene kadar icimde suphe kalcak🙈