Akademisyenanne Kesinlikle hantal değil.Ben rahatlıkla taşıyıp kullanabiliyorum.Tam tersine bir çok travel sistemine göre daha minimal ve hafif.Biz çok araştırdık bu araba işini,hem yurtiçi hem yurtdışında.Aklımıza en çok yatan Urbo2 oldu. 10 aydır kullanıyoruz.Bebeğimize aldığımız en güzel eşya diye düşünüyoruz.Yolda durdurup arabamızın modelini soran çok insanla karşılaştık😊