Sodayı bende her gün içiyordum, doktorum en fazla haftada 3 içebilirsin içerisinde tuz var dedi, bazı geceler şişkinlik inmiyor soda içmeden ama haftada 3’ü geçmiyorum, kahveyi 1 fincandan fazla içme dedi, ben zaten çay içmeye bayılıyorum derdim çay😂