Selam Kızlar
Gebeliğimin 14. Haftasındayım, dün birden şiddetli bir yanma hissiyle yolda denk geldiğimiz bir dükkanın lavabosunu kullanmak zorunda kaldım. Ama çok az idrar çıkardım. Ardından hiç fark etmediğim koyu sarı renkli ve miktar olarak fazla bir akıntım geldi. Çok korktuk ve hemen doktora gittik. Doktor her şey iyi gözüküyor ama belki bebeğin suyu gelmiş olabilir dedi. Hemen progestan iğne vurdular ve beklememi söylediler. Aynı durumu ya da benzerini yaşayan var mı ? Çok telaşlandım çünkü su gelmesinin maalesef bir çaresi yokmuş.