Arkadaşlar şuan 19+3 haftalık hamileyim yaklaşık 2 haftadır vajina bölgemde ağrı var daha çok kemikten kaynaklı bi ağrı hissediyorum özellikle yatakta dönerken ve yürürken hissediyorum sizce normal mi böyle bişey yaşayan var mı kontrolüm de bayramdan sonra o yüzden biraz tedirginim lütfen bilgisi olan aktarabilir mi Şimdiden Teşekkür ederim 🙏