secilbektas Anneadayiiiii evet baya iriymis yaa bizimde 35 te 3 kiloydu doktor iri bebek olcak dedi ne yediniz siz öyle yaa
Anneadayiiiii secilbektas bence sizin ki benden daha iri olacak 😇çünkü 37+0 da 3.365 kilo idi 39+0 da 3992 kg idi sizin daha 35 te 3000 kg imiş çünkü sadece yemekle olmuyor bence genetik faktörlerde etkili genetiğinde irilik ya da minyonluk varsa yemek ya da yememek fayda etmiyor.
Elifcan9541 35gklp35 bende 38+2 yim bugün alttan muayene etti doktor 2cm açıklık var dedi burda ilçe de Doğum olmadığı için il deki hastaneye gidip orda tekrar gözükmemi istedi ama bende siz gibi gitmedim şuan evde bekliyorum açılma hareketleri yapıcam😬😬
secilbektas Anneadayiiiii tabiki doğru bakalım şuan doktora geldim bekliyorum sıra inşallah güzel haberler olur çatı muayenesi de yapmaz dua et bana cnm