Arkadaslar bisey sorucam , benim ilk gebeliğim 14. Hafta da suyum gelmisti öyle sonlanmıstı. Simdi yine 14 haftalık gebeyim serklaj oldum. Serklajdan sonra ne zaman içsem coraspin kanamam oldu. Doktorda ilk 3 ayı atlattık ya içmesende olur dedi önlem amaçlıydı zaten dedi ama , bende kararsız kaldım simdi içmesem bisey olurmu acaba doktor öyle dedi ama 🙄