Canım arkadaşlar, gebelik egzeması cıktı.kendi doktorumun verdiği krem fayda etmedi.dermatologa gittim verdiği ilacı bir hafta kullan bırak dedi.öyle yaptım kesin çözüm olmasada hafifledi ama kasıntılarım yine geçmedi.internette okudum sudocremi egzema kaşıntılarına iyi gelir yazıyo birkaç yorumdada kullandım faydasını gördüm diyenler olmuş.varmı içinizde kullananlar faydasını gördünüz mü ?