Kızlar bugün kontrol vardı 38+3'teyiz bir parmak açıklık var, bebek kanalda geceleri sancim çok oluyor, tüm şartlar olgunlaşmış doktorum bir hap verdi 4'e böldü yarın sabah erkenden başla 6 saatte bir bu ilacı al Perşembe sabah da doğuma geliyormuş gibi gel dedi. İnternette baktım düşük ilacı yazıyor kesin doğurur muyum acaba Perşembe günü?