Nazli_zeyno9 Bebeğinizin hareketlerini ne zaman hıssetmeye basladınız🤗ben hala hıssedemıyorum tam olarak🤔
Ozgehasan Nazli_zeyno9 18 . hafta da değilim ama bebeğin hareketlerini tam olarak 20. Hafta da falan hissedersiniz onda da hafif seyrelme gibi oluyor zaten 😊
Nurcan6148 Nazli_zeyno9 Ben 18+1 16 haftadan beri hissediyorum.Belki 2.hamileligim ondan.İlkinde 21. Haftada anca hissetmistim.Ama bunda bariz hissediyorum kuzumu.
Ozgehasan Nazli_zeyno9 gelir inşallah bende çok sabirsizdim su anda 33+2Olduk hiç durmuyor hemde şiddetli bi şekilde sizinde az kalmış 🙏😍
zcolak Nazli_zeyno9 18+3 üz daha bir tık bile hissetmedim. Erken hissedenleri bu okudukça bi an önce 21-22 falan olsam diyorum