nrdnkd Arkadaşlar dünde yazmıştım hatırlarsanız bugün için cinsiyet öğreneceğim diye. 12 haftalık hamileyim doktor bebeğimin çıkıntısı yukarı baktığı için erkeğe benziyor dedi. Bu konuda doktoru yanılan oldu mu ? Galiba bu nub teorisi %99 tutuyormuş.
Denizy Kızlar bu teoriye bakabilen var mı bende çok merak ediyorum doktor 16. Haftada söyleyecek cinsiyetini 😂