Merhaba. 35+1 de 3.5 cm açılmam vardı, sancı olmadığı için o hsfta idare ettik. 36+1 olur olmaz suyum geldi, 4 cm açılmayla hastaneye gittim, 10 dk ve 5 dk sancıları hiç hissetmedim, hastanede direkt 2 dk sancıları girmeye başladı ve 1.5 saat içinde normal doğum yaptım ♥️
Bebeğim misler gibi sağlıklı geldi dünyaya. 2940 gr ve 49 cm boy ile.
İnşallah benim gibi erken doğumdan korkan herkes böyle mutlu atlatır.
Üç ay boyunca rahim kısalığından yatmıştım, mükafatı böyle oldu sanırım. 🙏🏼