Arendeniz Bugün birazda olsa tamamladım o kadar duygulandım ki pikeyi sererken insan ağlar mı😅 yoksa kafayı mı yedim bilmiyorum 😂 bu da bizden🤩 Deniz yıldızım o benim☺️ https://i.hizliresim.com/00lby8.jpg https://i.hizliresim.com/Rg1EQ1.jpg https://i.hizliresim.com/nbjYE0.jpg Şimdilik bu kadar halledebildim daha şifonyer üstüne askı,aksesuar vs gelecek onuda hallettikten sonra eklerim❤️
Reparista Arendeniz merhaba sağlıkla gelsin deniz bebek çok zevklisiniz çok sade ❤️ Beşiği öğrenebilir miyim ben nereden aldığınızı 😍
Alisannesi Arendeniz ustunuze yaptirdiginjz seyi nerde yaptirdiniz Mom yazan adini bulamadm bi turlu 😊
Arendeniz Dilber63 beşiği ikeadan aldık geçen bayram ve KDV indirimliydi 700 tl civarı ve gerçekten çok kullanışlı anne yanı oluyor tek eksiği sallanmaması ama onu da tavsiye etmiyorlar ikea dünya standartlarına göre çocuk odası yapıyormuş onun yerine 4moms aldım🙏
Arendeniz XMery canım onu instagramda atölye_minibon sayfasından aldım içinde çok güzel müzikler var😅 iskandinav tarzı dönence yazın bir sürü model bulursunuz❤️
Arendeniz Reparista merhaba çook teşekkür ederim 🙏ikea dan aldık dolabı da var onu da düzenleyip ekleyeceğim yakın zamanda ☺️
Arendeniz Alisannesi sabahlığım tugba_kugu sayfasına yaptırdım☺️ Hastane çıkışı pike hepsini orda yaptırdım çook memnun kaldım
Arendeniz sleepmodeon aminnn çok teşekkür ederim cümlemizin evladı sağlıkla doğsun ve hiç bir zorluğa maruz kalmasınlar inşallah 🙏
Arendeniz Merve3 dosjunior company sayfasından instagramda bir tavsiye üstüne baktım ve çok hoşuma gitti kocaman bir duvara yetti hatta arttı bile😍
Alisannesi Arendeniz canim baktim tugbakugu_forbaby dimi ... odemeyi nasil yaptin sen. Ben hep kapida odemeli aldim sanirim bunda yok ama urunleri cok guzel . Givenebilirmiyimki
Gulchirai Arendeniz çok güzel olmuş sağlıkla kucağınıza alın inş 🤗 bebek odasında ki yıldız duvar kağıdı mı desem yapışkanmı desem onu derden aldınız ?
Arendeniz Gulchirai çook teşekkür ederim duvar kağıdı değil stıcker😅 dosjunıor sayfasından aldım stıckerları🤩