perice Arkadaşlar sonunda park beşiğimizi aldık. Yatak alacağım şimdi. Onun da çeşitleri varmış memnun olunanı olunmayanları var. Siz hangi markadan aldınız ? Öneriniz varsa çok sevinirim. Alıp pişman olmayalım
A_S_K perice ben post açtım hem park yatağını hem de park beşiğini atrım. İsterseniz bakın orada yazıyor en iyisi dendi aldık yatak için internettede onu tercih edin diyorlardı
sleepmodeon Oda hazırlığı için çok erken ama ben henüz karar veremedim. Eşim park yatak neymiş odasını tam yapalım diyor, çevremdeki anneler park yatak tavsiye ediyor. Kullanan annelerin tavsiyelerini bekliyorum ben de.
perice sleepmodeon ben de çok araştırdım. Örneğin şu büyüyen beşiklerin çok kullanışsız olduğunu söylüyorlar. Hem çok yer kaplıyor. Park beşik hem yenidoğan için hem biraz büyüdüğünde oynaması için daha kullanışlı gibi geliyor bana. Bir yere gidecek olursanız götürebilirsiniz. Odadan odaya taşıyabilirsiniz.
perice A_S_K bebefox park yatak almışsınız sanırım. Yatağın yüksekliğini biliyor musunuz. Örneğin 5cm olanlar için çok ince diyorlar
perice Elifts uzun bir süre takip ettim park yatakları. Ben başka beşik vs almayacağım için iyisi olsun istedim. Görselliğine de baktım. Kraftın calipso 2 modelini aldım. Trendyolda indirimdeydi.
Betzm Bende park yatak aldım bakalım kullanışı nasıl normal yatak sadece gayette güzel tavsiye ederim banada kullanan anneler önerdi
A_S_K perice ölçüsünü bilmiyorum ama daha çnce yeğenlermi park yatak kullanarak büyüttük. Aynı marka ve aynı kalınlıkta aldım. Bebek için önemli olan inceliği değil çok fazla ortopedik olmayan yumuşak olmayan gerekli onun vücudu için. Zaten üst kademesi yüksek onun içine koyacağız yüksek oluyor. :)