bhrrhbpp24 Kızlar geceden beri kasıklarımda bi ağrı var biraz önce lavaboya gittim açık kahve bi akıntı gelmiş o nişan mı oluyor 39+5 haftalığız
Ezgikiran Evet canım sabah Benimde açık pembe akıntım olmuştu bende 39+3 üm doktora gittim açılma başladığı zaman oluyor Doğum belirtisi kahverengi yada açık pembe olabiliyor dedi benim sancım Yok ama birkaç güne başlıyormuş
bhrrhbpp24 Ezgikiran benimde sancım yok canım ama arada sadece kasıklarıma ağrı vuruyor o kadar düzensiz o sancı mı oluyo
Ezgikiran bhrrhbpp24 evet canım öyle oluyormuş benimde arada belime vuruyordu ama nst de sancı çıkmadı düzensiz çıktı
Emi Merhaba kızlar endişeliyim çok 5+3 hamileyim dün akşam kahve rengi leke gibi bişey vardi, iki üç saat sonra lavaboya gittimde acık kırmızı kan geldi ama üzün sürmedi şimdi tekrar kahve rengi leke var ne ola bilir?