Ozgehasan Demet-budak 33haftalık olduk bu zamana kadar ağda yaptım hala da devam ediyorum bi sıkıntı da yaşamadım çok şükür😊 olmaz yani bi şey
Asu20 Demet-budak ben yıllardır agdaya giden biriyim. Ancak ilk 3 ay korkumdan gudememıstım. Bir de progestan kullandıgımdan akıntı oluyordu falan. Sonrasında hep gittim. Su an 30.haftaya girdik. Sız gıdebılırsınız tabı başka sıkıntı yoksa
Demet-budak Melteeeem genelde gidiyorum da herkes farklı bir şey diyince insan tereddüt ediyor. Tesekkur ederim😊
GzdPera Bende ayni seyi dusunup duruyodum kacgundur.arkadaslarimin hicbiri agda yaptirmamis zararli diye.daha 1 aylik var yokuz.napsam bilemedm
Konya_gelini Canım bende 5. Haftamda gitmistim bisi olmadı fakat cilt hassasiyetim arttığı için acıyı fazla hissetmistim ve tahris olmustu. Sürçekli ağdaya giden biriyimdir normalde
Busraoksz Demet-budak ben ılk defa 32 de yaptırdım cok sukur bısı olmadı . Tabı sıkıntılı bır gebelık yasasam ıllakı doktoruma sorardım. Onun harıcı bır sıkıntı olmuyor zaten .
Hcrnbrnc Ben şu an 11+6 günlük hamileyim tup bebek yöntemiyle hamile kaldım 6.haftada ve 10.haftada gittin bi sıkıntı yaşamadım 🤭
Ceylann15 Demet-budak benimde endişe duyduğum bişi bu çünkü çok kasılıyorum o yüzden şimdilik gitmek istemiyorum agdaya ama weet kullanablrsnz kızlar ilk aylar gitmek istemeyenler için